[RPG] Wonderland

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 16-08-2014 23:11

Katherina Grey

Eigenlijk was ze net vast besloten dat dit het beste was dat ze kon doen, maar Leroy maakte haar weer ontzettend aan het twijfelen. Het zou alleen maar erger worden als ze weg ging. Hij was bang dat ze iemand anders tegen zou komen en die leuker zou gaan vinden. Hij kon niet zonder haar, hij zou gek worden. 'Maaar..' Begon ze tevergeefs, aangezien hij door bleef ratelen. Als ze hier weg zou gaan dan wist hij zeker dat ze zou denken dat hij het met iedereen deed. 'Zou dat ook terecht zijn?' Vroeg ze hem zacht. Zacht duwde hij haar in het stro en zoende haar zo intens dat het haar echt overdonderde. Kort nam ze afstand, keek hem recht aan en zoende hem vervolgens vol passie. Hij wilde alleen haar en miste wat ze vroeger hadden. Haar vingers gleden langs zijn kaak en diep keek ze hem aan. 'Ik ook, wat heeft er toch voor gezorgd dat alles zo veranderd is?' Fluisterde ze hees. Opnieuw werd ze door hem gezoend en voelde ze zijn handen naar de sluiting van haar jurk glijden. Direct werd ze een stuk meer gespannen want je ook merkte. Haar hoofd was zo'n warboel en ze wist gewoon niet meer wat ze er mee moest. Als ze hem nu zou afwijzen zou hij zo beledigd zijn. Toch deinsde ze terug en kwam met haar rug tegen de muur terecht. 'Ik wil je niet teleurstellen of beledigen, maar echt Leroy ik weet het niet meer...' Haar stem klonk zwak en hees. 'Ik dacht dat ik het nu echt wist, maar dat is weer zo omgeslagen. Je maakt me af en toe echt gek. ' De laatste woorden zorgden voor een kleine glimlach. Ze plukte stro uit haar bruine lokken. Terug kroop ze na hem toe en pakte zijn handen vast en keek hem doordringend aan. 'Ik was echt oprecht boos en ik wil dat echt niet meer. Ik trek dat niet meer, en jij net zo min...' Diep haalde ze adem. 'Weet je zeker dat we het nog een poging geven? ' Vroeg ze heel zacht, bijna onhoorbaar.

Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

Bericht door Nikky » 17-08-2014 00:37

Leroy Dawnroad

Hij luisterde naar haar zachte stem, bij haar vraag schudde hij zijn hoofd. ‘Het zou niet terecht zijn. Ik heb je nooit bedrogen, ik wil alleen jou. Ik vind jou opwindend aantrekkelijk en ik verlang vreselijk naar je, maar alleen naar jou,’ fluisterde hij heel eerlijk. Ze nam afstand van hem uiteindelijk, ze wilde hem niet beledigen, maar ze wist het gewoon niet. Ze pakte na een tijdje zijn handen weer vast en hij glimlachte zwakjes, ze vroeg of hij het echt nog een poging wilde geven, daardoor knikte hij meteen. ‘Ja, echt. Ik hou zo vreselijk veel van je, we moeten open zijn. Open en eerlijk, helemaal. Elke dag gaan we even praten, gewoon omdat het moet. Dat is nodig, echt nodig,’ fluisterde hij. Het zou al de helft schelen. Hij trok haar naar zich toe en hij drukte zijn lippen in haar hals, verlangend. Zijn handen gleden over haar jurk heen en hij ademde diep in. ‘Wil je het, Katherina?’ vroeg hij zacht. Hij had dit zo hard nodig. ‘Ik verlang echt heel erg naar je. Maanden wachten is te lang, echt te lang… ik zal je nooit bedriegen, maar je bent een prachtige vrouw en ik hou zo veel van je…’ zei hij zacht, zijn stem klonk laag en trilde lichtjes.

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 17-08-2014 01:01

Katherina Grey

Direct knikte hij instemmend op haar vraag. Ze moesten open en eerlijk na elkaar toe zijn. 'Maar denk je dat dat nu wel gaat werken?' Vroeg ze toch wel twijfelend. Ze hadden het natuurlijk al vaker geprobeerd, maar soms was dat toch echt best lastig. Ze wilde gewoon graag dat het echt goed zou gaan. Opnieuw trok hij haar naar zich toe en zijn warme lippen voelde ze in haar hals. Zijn warme adem kriebelde tegen haar blote huid aan. Even bleef het stil van haar kant. Ondanks dat ze werkelijk gemeen tegen hem had gedaan vergaf hij het haar zo makkelijk, hij had zoveel voor haar over en dat wist ze. Als hij er overtuigd van was dat het goed kwam dan wilde ze het uiteraard proberen, niets liever. Haar wijsvinger legde ze tegen zijn lippen aan. 'Sst, het is al goed.' Zei ze hem met een kleine grijns waarnaar ze hem vol passie zoende.

Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

Bericht door Nikky » 17-08-2014 01:14

Leroy Dawnroad

‘Het moet ons gewoon lukken, we moeten alleen open en eerlijk zijn tegenover elkaar. Echt.’ Zei hij zacht tegen haar. Opeens voelde hij haar vinger tegen zijn lippen, het was al goed. Dat liet hem zwak glimlachen. Hij werd meteen door haar gezoend, zijn handen gleden over haar lichaam heen, naar de sluiting van haar jurk. Hij trok het ding simpel los, de stof gleed van haar lichaam af en hij trok haar dicht tegen zich aan. ‘Je bent geweldig,’ fluisterde hij. Hij zoende haar weer, hoewel zijn huid warmer werd, had hij het gevoel dat hij het redelijk in bedwang kon houden. Het viel ook nog wel mee, het was wel eens erger geweest en dat na al die tijd wachten, het ging eigenlijk best goed. Hij begon heel gehaast zijn overhemd uit te trekken en hij drukte haar daarna zacht in het stro, een grijnsje sierde zijn gezicht.

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 18-08-2014 21:06

Katherina Grey

In een simpele beweging maakte hij haar jurk los en de gladde stof gleed als fluweel van haar zachte huid. Kort liep er een zachte rilling langs haar ruggengraat. Haar lichaam drukte ze dicht tegen die van hem aan en haar handen lagen in zijn hals terwijl ze hem aan keek. Hij fluisterde haar toe dat ze geweldig was. Koppig schudde ze haar hoofd. 'Dat ben ik helemaal niet.' Begon ze zacht. 'Ik ben een egocentrische bitch...' Ze veegde een lok haar weg wat een beetje voor zijn ogen viel opzij terwijl ze hem doordringend aan bleef kijken. Gretig ging ze op de zoen in, maar werd toch weer iets gespannen toen ze zijn huid warmer voelde worden. Het leek of hij het onder controle had, maar toch leidde het haar wel een beetje af. Ze leek er niet aan te kunnen wennen, want ook al deed hij zo zijn best, het is al weleens fout gegaan. Haar vingers gleden naar zijn overhemd, maar gehaast wist hij die al uit te trekken. Met haar rug kwam ze in het zachte stro terecht, maar het kriebelde tegen haar blote huid. 'Wat nou?' Vroeg ze hem lachend toen hij haar grijnzend aan keek.

Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

Bericht door Nikky » 18-08-2014 23:42

Leroy Dawnroad

‘Ach, dat mag. Soms ben ik een arrogante klootzak. Het maakt niet uit,’ plaagde hij haar. Ze vroeg wat er was, waardoor hij half op haar dook. ‘Niets, je bent lekker,’ was zijn reactie, met dezelfde plagende grijns op zijn gezicht. Hij zoende haar, daarna drukte hij zijn lippen in haar hals, terwijl hij zijn riem los maakte. Hij gooide zijn riem met zwaard aan de kant, om daarna net zo snel en gehaast zijn broek uit te trekken, hij werd eigenlijk gek van zijn ongeduld, hij had zo lang moeten wachten. ‘Als ik je pijn doe, of wat dan ook, zeg het alsjeblieft,’ mompelde hij zacht. Hij wilde het niet meteen helemaal verkloten door haar pijn te doen. Hij wilde dat ze het fijn vond, dat ze dit vaker konden doen op een ontspannen manier. Hij had het keihard nodig, maar hij wilde niets forceren. ‘Vind je het goed?’ vroeg hij, zijn stem trilde lichtjes.

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 19-08-2014 23:14

Katherina Grey

Het mocht, hij was soms een arrogante klootzak. Ze schoot even in de lach en keek hem grijnzend aan. 'Daar moet ik je gelijk in geven.' Plaagde ze hem met een ondeugende blik in haar ogen. Zijn warme lippen voelde ze in haar hals en zacht kreunde ze. Zodra hij haar pijn deed of wat dan ook moest ze het zeggen. Haar gezicht draaide ze na hem en keek hem aan. 'Ja.' Begon ze hees. 'Doe ik.' Overtuigde ze hem waarnaar een kleine grijns zich rond haar lippen vormde. 'Maar dat gebeurd toch niet.' Hij wilde het zo graag goed doen, dat was aan alles te merken en liet haar toch een beetje schuldig voelen. 'Ja...' Mompelde ze zacht waarnaar ze hem gretig zoende, uitdagend beet ze zachtjes op zijn onderlip en grinnikte vervolgens zacht.

Plaats reactie