[RPG] Rydell High

Plaats reactie
Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

[RPG] Rydell High

Bericht door Nikky » 19-06-2013 13:07

Rydell High

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 19-06-2013 13:36

Juliette Draw

Even zuchtte ze. 'Je maakt je veel te druk, je bent veel te veel met dingen bezig die kunnen gebeuren. Dus kunnen gebeuren, en dus niet hoeven te gebeuren. Maak jezelf niet zo druk, anders weet je al bij voorbaat dat het niet goed komt. ' Zei ze luchtig en streelde met haar vingertoppen over zijn gespierde borst om vervolgens haar lippen weer op de zijne te drukken. 'Hmm, als jij niet een of andere enge ziekte heb.' Grinnikte ze. 'Wacht, dan is het toch al te laat.' Ze verplaatsen haar handen weer naar zijn hals, vervolgens naar zijn rug.

Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

Bericht door Nikky » 19-06-2013 13:42

Nathan Gerono

‘Het klinkt makkelijker dan het is,’ zei hij tegen haar. Hij voelde haar vingertoppen over zijn borstkas glijden, waardoor hij zacht kreunde. Alles wat ze deed voelde geweldig aan. Toen ze zei dat ze het wel wilde als hij geen ziektes had, grijnsde hij. ‘Heb ik niet,’ zei hij plagend. Het zou inderdaad toch al te laat zijn, maar hij had zich pas laten testen, juist omdat hij het vroeger allemaal niet belangrijk had gevonden. Nu had hij toch een vaste relatie en hij was er van overtuigd dat ze altijd samen zouden blijven, dus maakte het niet uit. Hij zoende haar weer, maar daarna zorgde hij voor wat afstand tussen hun zodat hij de rest van zijn kleding uit kon trekken. Hij deed hetzelfde bij Juliette, terwijl hij de wond goed in de gaten bleef houden. ‘Als ik je pijn doe, moet je het meteen zeggen,’ zei hij zacht. Daarna trok hij haar bovenop zich, want zijn hele geduld was verdwenen.

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 19-06-2013 14:02

Juliette Draw

'Dat weet ik, dat weet ik echt.' Mompelde ze. 'Maar probeer het op zijn minst, ik zeg dit alleen om je te helpen eh.' Fluisterde ze nu en het heerlijke warme gevoel schoot weer door haar lichaam heen. Echt gewoon zijn aanrakingen zorgden er al alleen maar voor dat ze niets anders wilde dan bij hem zijn, zo dicht mogelijk. Het voelde geweldig, perfect. Zo iets had ze nog nooit eerder gevoeld. 'Doe ik.' Fluisterde ze zacht met haar lippen bij de huid van zijn hals, antwoord gevend op het feit dat ze moest aangeven als ze pijn had.

Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

Bericht door Nikky » 19-06-2013 14:21

Nathan Gerono

Hij kreunde zacht, dit was echt precies wat hij nodig had gehad. Er viel heel veel spanning van hem af, hij was blij dat hij niet nog langer hoefde te wachten, want dat was misschien gewoon niet zo goed gegaan. Hij voelde de lippen van Juliette op zijn huid, hij zoende haar gretig terwijl hij haar stevig vast bleef houden. Hij deed best wild, hij had moeite om er rekening mee te houden dat ze nog gewond was, maar hij probeerde het wel echt. Hij probeerde zich in te houden, maar daar was hij gewoon niet goed in, op welke manier dan ook.

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 19-06-2013 14:38

Juliette Draw

Ze lag nu naast hem, met haar vingertoppen streelde ze over zijn huid. 'Hmm, je hebt me geen pijn gedaan hoor.' Zei ze uiteindelijk met een grijns en kort drukte ze haar lippen op de zijne. Ze kwam overeind, raapte haar kleding op en trok kleding aan, echter trok ze nu een lichte korte spijkerbroek aan en een simpele witte tanktop. Katherina was altijd wel iets wat bruin en gemakkelijk bruin, maar door deze kleding leek ze nog bruiner. Met een glimlach liep ze naar buiten, het was echt ontzettend mooi weer. Ze bond haar bruine lokken in een staart. Haar oog viel op de kitten die gewoon wat aan het rond zwerven was. Ze knielde bij het diertje neer en kriebelde hem. 'Ben je er nog steeds uk.' Mompelde ze.

Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

Bericht door Nikky » 20-06-2013 22:05

Nathan Gerono

Hij voelde haar zachte vingers over zijn nog warme huid heen glijden, waardoor hij een glimlach op zijn gezicht had staan. Hij voelde zich hier beter door, rustiger. Hij kreeg een kus, daarna kwam ze overeind om haar kleren aan te doen, hij ging zelf ook weer rechtop zitten. ‘Eigenlijk gaat het nog best goed, op zo’n luchtbed,’ zei hij grijnzend tegen haar. Hij trok een simpele korte broek aan, geen shirt, waardoor zijn gespierde bovenlichaam te zien was. Hij was vrij bleek, zeker in vergelijking met Juliette, daarom vond hij het tijd om wat bij te kleuren. Hij liep achter haar aan naar buiten, waar ze weer met dat kleine beestje zat. ‘Je bent klaar met mij en gaat meteen terug naar hem. Ik voel mij gebruikt hoor,’ zei hij plagend tegen haar.

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 20-06-2013 22:13

Juliette Draw

Geamuseerd keek ze hem aan en tilde het diertje op. 'Ja maar kijk hij is veel schattiger dan jij!' Zei ze plagend en stak het diertje even naar hem toe. 'Kijk die schattige blauwe oogjes.' Giechelde ze en drukte het diertje weer tegen haar aan, hij spinde weer luid. Haar blik schoot naar de prachtige heldere blauwe lucht, zonder ook maar een wolkje aan de lucht. Ze bekeek Nathan weer, zijn gespierde bovenlichaam was ontbloot. 'Wat een bleekscheet ben jij.' Lachte ze, hij was aardig bleek maar het stond hem perfect. Het liet zijn blauwe ogen nog beter uitkomen. Ze haalde even diep adem en glimlachte .

Nikky
Site Admin
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19-06-2013 12:58

Bericht door Nikky » 20-06-2013 22:20

Nathan Gerono

‘Daar heb je gelijk in,’ zei hij grijnzend tegen haar. Het was inderdaad een heel schattig beestje, zelfs hij vond het diertje leuk, dat had hij niet zo vaak. Toen ze weer naar hem keek en zei dat hij een bleekscheet was, grinnikte hij zacht. ‘Ik weet het, het is altijd zo geweest,’ zei hij tegen haar. Het maakte niet uit hoe veel hij buiten kwam, hij werd nooit heel erg bruin. Wel iets bruiner, maar niet zoals andere mensen. Hij kwam langzaam naar haar toe en hij pakte haar hand vast. ‘Heb je zo veel moeite met mijn lichaam dan?’ vroeg hij plagend, terwijl hij haar hand op zijn bovenlichaam neerlegde. Hij boog naar haar toe en hij drukte zijn lippen heel kort op die van haar.

xWildrose
Berichten: 1271
Lid geworden op: 19-06-2013 13:21

Bericht door xWildrose » 20-06-2013 22:26

Juliette Draw

In haar blik was weer die ondeugende glinstering zichtbaar. Ze grijnsde en streelde over zijn gespierde borst. 'Nee hoor.' Begon ze. 'Helemaal niet zelfs.' Fluisterde ze zacht en ze voelde zijn lippen op de hare. Ze grinnikte even en zetten de kleine kitten op de grond. 'Ik denk dat ie nu gezellig bij ons blijft zwerven, nu die eten heeft gehad.' Ze observeerde het kleine diertje. 'Hij verdient een naam, een stoere naam.' Dacht ze hardop terwijl ze nadenkend haar lippen op elkaar perste en het diertje goed in zich op nam.

Plaats reactie